perjantai 25. tammikuuta 2013

Otsikko

Siis noita otsikkoja on niin hankala keksiä... Noh aatelin kumminkin tulla tänne vähän kirjottelee kun Lucakin vihdoin nukahti. Eli tänään käytiin ostamassa Lucalle vaalean vihreät rattaat mistä mä tykkäsin ainaki paljon! :) Vielä Luca on sen vaunissa ainakin vähän aikaan. Rattaitten mukaan tuli vain sadesuoja niin laitettiin samalla tilaus siihen kuuluvaan suojaan mitä käytetään vaan kylmemmillä ilmoilla.



Perjantaina oon menossa syömään mun kaverin kanssa kiinalaiseen ravintolaan taikka raxiin. Tänään eli torstaina ostin kullanruskean väriaineen mun hiuksiin vaikka ne onkin tummemmat ja laitoin tilauksen valkoisiin tregginseihin ja myöhemmin oon ajatellut tilata mulle jonkun paidan.. Sitten lähempänä kesää mun pitäs tilata tai ostaa joku juhla mekko ja jotkut kivat mini shortsit.


(Valkoiset)



Luca osaa jo kääntyä molemmilta puolilta, kontata ( takaperin paremmin), istua ja välillä se huutelee mammaa, ämmää ja munmuu. :D

Mitään kummallisempaa ei sit ookkaa tapahtunut paitsi että Luca sai nähdä mun isän ensimmäistä kertaa ja vietettiin kivat kaks päivää. Loppuun vielä kuvia :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti